معرفی و بررسی دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل اکونومی
نوشته شده توسط : رضاییان

برند تایوانی اکولایف تحت لیسانس آمریکا یکی از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب در حال حاضر موجود در بازار است. این محصول با قیمت مناسبی که دارد میتواند جایگزین خوبی برای برخی از دستگاه‌های تصفیه آب ایرانی باشد. این برند دو مدل پرمیوم و اکونومی را تولید کرده است که در ادامه به بررسی تصفیه آب برند اکولایف مدل اکونومی Economy پرداخته‌ایم. 

دستگاه تصفیه آب اکولایف Ecolife مدل اکونومی Economy

فروشگاه تصفیه آب گوارنوش عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی، آمریکایی و ایرانی است که می توانید با مراجعه به سایت رسمی، تمام مدل ها را مشاهده و بررسی کنید.  کمپانی اکولایف Ecolife به دلیل تولید محصولات با کیفیت توانسته استانداردهای جهانی WaterQuality ،FDA و NSF را دریافت کند. این بدان معنا است که تمامی قطعات و فیلترهای به کار رفته در دستگاه‌های تولید شده توسط این شرکت، تحت نظارت سازمان‌های جهانی تولید شده است. قطعات دستگاه premium نسبت به مدل Economy اکولایف Ecolife از کیفیت بالاتری برخوردار است. 

مدل اکونومی Economy از تکنولوژی اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می‌کند. مخزن ذخیره این دستگاه توان ذخیره ۴ گالن آب تصفیه شده را دارد و به علت داشتن خاصیت آنتی باکتریال بودن، قادر است آب را به مدت طولانی با بهترین کیفیت حفظ و نگهداری ‌کند. دستگاه اکونومی قادر به تولید تقریبا ۲۵۰ لیتر آب تصفیه شده در طول شبانه روز می‌باشد که بی‌نظیر است. بر روی این دستگاه فیلترهای گیاهی و بسیار با کیفیتی تعبیه شده که فیلتر ممبران آن که قلب دستگاه تصفیه آب به حساب می‌آید از ۱۳ لایه تشکیل شده است و دارای هولوگرام اصالت کالاست و میتواند ریزترین ذرات و آلاینده‌‌های موجود در آب تا ۰.۰۰۰۱ میکرون را از بین ببرد.

منبع: https://b2n.ir/h53300

بررسی و معرفی دستگاه تصفیه آب اکولایف Ecolife مدل اکونومی Economy

قطعات این دستگاه بسیار با کیفیت می‌باشد و طول عمر بالایی دارند. دوام و طول عمر بالای قطعات دستگاه‌های اکولایف Ecolife ویژگی و مشخصه اصلی این برند تایوانی است و همین امر موجب خوش نام شدن این کمپانی شده و قطعات آن نسبت به دیگر دوام بسیار بالایی دارد.

پمپ دستگاه اکولایف مدل اکونومی ساخت کشور تایوان و کاملا بی صدا می‌باشد. همچنین هوزینگ‌های بکاررفته در این دستگاه از مواد food grade و گیاهی ساخته شده است به این دلیل که با آب وارد هیچ گونه واکنش شیمیایی نشود.

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب Ecolife مدل اکونومی Economy

دستگاه اکونومی دارای هفت مرحله است که فیلترهای مرحله اول تا سوم پس از ۶ ماه، می‌بایست تعویض شود. فیلتر مرحله چهارم تا هفتم نیز هر دو سال یکبار نیاز به تعویض دارند. لازم به ذکر است که زمان تعویض فیلترها به کیفت آب (مقدار سختی و املاح) منطقه و میزان مصرف آب نیز بستگی دارد که در زمان نصب توسط کارشناس مربوطه بررسی می‌شود و زمان تعویض فیلترها توسط کارشناسان و تیم پشتیبانی به اطلاع شما می‌رسد.





:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه آب , کاربرد دستگاه تصفیه آب , تصفیه آب , تصفیه آب ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: